Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~pse2

Rewelacja , w końcu jakis DD w pełni nań zasłużony !


trafilas w sedno z tym kadrowaniem


trafilas w sedno z tym kadrowaniem


wszystko fajnie , ale totalnie leci w prawo


gratuluje spotkania. niesamowite modelki/modele. fajna fota


swietna GO, podział planów . urzekajaca gęsia skórka na rece. piekne kolory , za sprawa idealnie wybranego balansu . super praca


swietny pomysł i wykon.
oczy oczywiscie rozbrajaja.
ukłony dla twórcy make-up 'u

brawo


niszowy rodzaj fotografii na digarcie.
ciążowe zdjęcia nie są tu zbyt rozchwytywane, a szkoda...

zdjęcie dla mnie najlepsze ze wszystkich 4rech.
przecudne barwy, rozłożenie kadru i swiatła.


pieknie skadrowany, ładnie oświetlony. dobry balans.
blick tylko mnie wkurza


Boskie! Najlepsze z całej galerii !
Pomysłowe , z klimatem , kompozycją i zajebistym bocznym światłem.
Poza tym to taka mieszanka z konturówką, a do tych to dopiero mam słabość !

Coż, dla mnie to świetna fota u aroganckiego fotografa - który "kiedyś był mały" - a teraz jest duży i drwi z innych.

Oceniam pracę nie człowieka, więc dam bardzo mocne REW.
Brawo !

W sam raz do galerii Ligi Mistrzów Fotografii


Widzialem to zdjecie chyba z dwa dni temu.
Po kolejnym zagladnieciu do digarów grupy LMF
(
http://www.digart.pl/grupy/15771/LIGA_MISTRZOW_FOTOGRAFII ) , nie moglem sie juz oprzec entuzjazmowi i obowiazkowemu komentowi.

Uwazam ze to kolejne mistrzostwo świata w Twojej galerii !

I pomyslec , ze to pierwsze z Twojej kariery foto !
Marnujesz takie eksponaty !
Ta fotka zmusza do zastanowienia się nad treścią , sposobem ufocenia itp., a kompzycja , kadr i WB to najwyższa połka .

Sam pomysł sprowadza mnie do poczucia (zdrowej) zazdrości... że też na taki pomysł nie wpadłem wcześniej !

Idealne foto. Brawo Heniu po raz kolejny ! Brawo, brawo , brawo !


Urzekajace ! Te zamglone doliny po prostu czaruja


ahh ta Toskania , piekna gra swiatla , wspaniala kompzycja


zaczyna sie ciekawie. naprawde nie jest zle

fajnie skadrowane, niezle kontrasty barw i perspektywa.
swiatlo tez na plus, choc cienie juz mniej

bede czekal na nastepna fote w Twojej galerii


swietne i klimatyczne .

zajebiste kadrowanie
rewelacyjne miejsce

ciut moze balans i kontrasty moznaby podciagnac , ale to moje zdanie na temat Twojej fotki, wiec moze tak mialo byc ...i sie nie czepiam wiecej

swietna fota


kolejny swietny kadr .
nie rozumiem tylko troche tej plamy po lewej , bo jesli miala cos artystycznie zakryc , to wybrałbym inny sposob .

pozostala reszta na rew.
kolejny raz swietna modelka, z pieknymi rozchylonymi ustami - ma cos w sobie ....

fajnie skadrowane i dobry balans , ciut zalatujacy w niebieski "ink" . rzadko to lubie , ale tu jest git ... tylko ta plama atramentu ...

dlatego nieco ujmuję fotce , ale tylko ciut ciut


swietne !

zywe i spontaniczne .
+ za kadr
+ za modelke , jej oczy , fryzure i minę
+ perspektywe i podział planów
+ pomysł

malutki minusik za szumy ,ale moze tak mialo byc

ogolnie rewelacja . brawo


swietnie skadrowane , z milą grą swiatła i cieni

super balans bieli , barwy naturalne i soczyste

jedna z moich ulubionych prac u Ciebie


wybitne swiatlo i jego miekkosc

ponownie kontrastowosc kolorow urzekajaca no i to spojrzenie .
swietna modelka i swietny fotograf . brawo


swietna fotka, skadrowana zajefajnie , fajna go , ostrosc , barwy i ich kontrasty . to co lubie najbardzije w fotografii , jeden mankament , ktory zauwazylem dopiero po powiekszeniu .... aparat na zebach

ale i tak rew , bo spojrzenie modelki czarujace !


przepiekne barwy , pewnie za sprawa idealnego balansu b.
swiatna ostrosc i kadrowanie .

przepiekna GO .
wszystko to co mnie urzeka w fotografii.

brawo !


WYBITNE !

Jedno z moich ulubionych w Twojej kolekcji.
Przepiękna gra świateł , odbić i cieni. Ten facet niesamowicie dodaje tajemniczej głębi i uroku.
Wszystko tworzy nieziemski klimat.

Oczywiście jak to u mnie , przeszkadzają mi te druty, ale w koncu to miejskie zdjecie - wiec kij z tym.

Brawo Arnika , przesliczna praca

ps.

nie moge tylko pojac jak ten facet ustał 13 sekund i wyszedł tak ostro ...
Chociaż.... W sumie to daleko jest, a 13 sek. to nie wieczność ...


pomysl idealny. nie wiem , czy to inwencja czy podpatrzone - niemniej wybitne !

brawo brawo i jeszcze raz brawo za ideę.


wymowne, piekne , praca o wspaniałym WB , kadrowaniu i szczegółowości .
wzór do naśladowania w opcji : mocna delikatność


swietna plastyka i kontrasty. dla mnie zasluzony rew



1 2 3 4 5 6 ... 29 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt